Hcrkrklu sizde yok anne negatif baba pozitif ise oluyor ve 28.haftada iğne vuruluyorsunuz yoksa bebeğin düşük veya erken doğum riski oluyor çünkü vücut bebeği tehdit olarak görüp antikor üretiyor. Doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna bakılıp anneden farklıysa bi doz daha oluyorsunuz. Ya da anne 0 kan grubu ise doğunca bebeğin kan grubuna bakılıp kan uyusmazlığı iğnesi oluyor.