İlk hamileliğimde öğrendim tiroit olduğunu değerim 22 ydi aşırı fazla hemen ilaca başladım tabi doğumdan sonra bırakmıştım. Düşük yaptım malesef. Sonra tekrar başladım. İlacı kullandığım halde (biraz düzensiz kullandım) değerim 50 ye çıktı. Bu değerle asla hamilelik düşünülmezdi. Neyse ilaçlarla tekrar düşürdük hamile kaldım. Hamileyken de değerim 13 çıktı. Şu an 3lerde çok şükür. Asla ama asla aksatmamanız düzenli kullanmanız gereken bir ilaç. Çocuğunuzu düşünüyorsanız kullanma diyenlere sakın aldanmayın. Tiroit normal hayatta bile çok önemliyken hamilelikte ekstra önemli oluyor. Kesinlikle kullanın o değeri yükseltmemeye çalışın. Doğumdan sonra da geçmiştir diye bırakmayın ilacı eğer kalıcı tiroitse ömür boyu kullanmanız gerekiyor