Mirom bence de eşini, kayınvalideni çocuğunu akşamdan gönder, sabah gelsinler.. Kayınvalidemler büyük ihtimalle çocuğumla ilgilenirler, arkadaşım ya da teyzemin torunu kalıcak yanımda.. Yaşları daha genç. İlkinde kayınvalidem kalmıştı, yazık kadın çok zorlandı, ses etmiyor ama üzülürüm yorulursa. Geçenlerde diyor ki 'tüm enerjimi toruna topluyorum' diyor 🙈 şimdi daha daha zor gelir ona..