Merhaba arkadaşlar ben ilk bebeğimi 25 haftalıkken rahim ağzı yetmezliği nedeniyle kaybettim.ikincide tedbir amaçlı 14.ncu haftada serklaj yapıldı.Bugun 34+1 haftalik olduk kontrole gittiğimizde nst de sancım çıktı ama hiçbir şekilde hissetmedim. İlkinde de sancılarım ağrısız ve suyum sızıntı şeklinde gelmişti. Aynısi bunda da oluyor doktor heran gelebilir dedi. 2 hafta daha tutabilirsek çok iyi olur dedi. Dualarınıza ihtiyacımız var… 🤲 Serklaj olduğu için doktor ağrısız sancısız gelmez diyordu ama bugün o bile şaşırdı. Progestanı 4 e çıkardı. Belki bu haftadan sonra rahata ererim biraz yürürüm diye düşünüyorken tam tersi hiçbir şekilde kalkmıyorsun dedi. İnşallah oğlum 2 hafta daha durur 🤲