Egemeninannesiii Ayşe efsun Okan baştürk ve gizem Ceren ekici bu iki doktora gidiyorum ben ikili taramamı gizem hanım kendisi yapmıştı bebeğin ense kalınlığını pozisyonundan dolayı asistan ölçmekte zorlanmıştı gizem hanım kendisi ikili taramamı yaptı o kadar ilgili o kadar güler yüzlü bir doktordu ki asistan zorlanınca benimde biraz moralim bozulmuştu kötü bir şey var sandım gözlerim doldu gizem hanım o kadar güzel konuşup sakinleştirdi ki çok memnun kaldım ben Ayşe hanımlara asistanların yanında hep oturup takip ediyor gerekli yerde hep bilgilendirdi ben genel olarak iki doktordanda çok memnun kaldım ben