Arkadaşlar hamileliğinde ansızın çok yoğun ve şiddetli bir kanama yaşayanlar var mı ? Varsa süreç nasıl ilerledi ? 14. Haftamda çok şiddetli bir kanamam oldu 15. Haftamdayım plasenta aşağıda bu yüzden olmuş dendi ama korkularım çok fazla 🥹 lütfen yaşayanlar nasıl bir süreçten geçtiler yazabilirler mi 🙏🏻