Ben 6 haftalık oldum,öğrendiğim zaman 62 kiloydum,2 haftadır diyetsyen işe beslenmeme dikkat ediyprum,hem sağlıklı hemde daha dikkatli sekilde ilerliyorum.Haftalık ¾ gün yürüyüş yapıyorum .60 kiloya geriledim,herhangi kusmam vs hiç olmadı.Günde ¾ litre de su olmazsa olmazım..İlk 3 ay diyetistenle ,son 3 ay da diyetstenle ilerleyeceğim,