brc13 Kan uyuşmazlığı iğnesini Özel hastanede yaptıranlar var mı? Ne kadardı fiyatı? Nasıl bir süreç izlediniz?
Adensmom8 brc13 2 yıl önce özelde 1500 dediler ama devlet ücretsiz yapıyor yani ben yerinizde olsam fuzuli para vermezdim devlette yaptırmanız daha mantıklı
Semademir58 brc13 1 ay önce doktorum iğneyi reçeteye yazdı verdi eczaneler de zor bulunan bir iğneymiş eczacı odasından almamı söyledi ordan aldım ve ücret ödemedim niye ödemediğimi bende anlayamadım
UralYlmz brc13 Doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre yapılıyor. Eğer yaptırmanız gerekirse 72 saat içinde yaptırabilirsiniz. Hastaneden taburcu olduktan sonra devlette yaptırın ücretsiz yaptırmış olursunuz..
berna-24 brc13 devlette ücretsiz yaptırdım geçenler de mesaj gelmiş SGK dan 1600 tlsi devlet karşılamış önceden ilacı eczaneden alıp yaptırmıştım bu sefer ilacı kendileri getirdi
Petek35Ozcan Adensmom8 sen hamile iken mi aldın doğumdan sonra mı benim ikinci gebeligim ilkini doğumdan sonra aldım şimdide hamile iken alman gerekiyor diyorlar korkuyorum vallah