momof3 bende hayat hastanesinde sorun yaşadım o sebeple orayı düşünmüyorum, gebe kalmak istediğim de o hastanede Ayşe erol a gittim bırkav tetkık yaptırdı sonra bana sen normal yollardan hamile kalamazsın kalsan bıle uzun surer bıran önce tüp bebek dedi hastane ve doktor söyledi ve ben bu olaydan haftalar sonra normal yollardan gebe kaldım suan 18.haftamdayım , bu durum o hastaneye antipati oluşturdu bende ..