Kdjhjhhj Angel161023 1 dozu oldum 2yi olmadim çünki ilkinde hastanelik oldum o yüzden 2yu vurmak istemedim vurmiycam
esindogantirak Angel161023 son 5yıl içinde aşı olmadıysanız 2.yi da mutlaka yaptırmayı öneriyor doktorlar 🙏
Sumeyye2661 Angel161023 en son 8.sınıfta yaptırdığım için iki dozu da yaptırdım nolur nolmaz diye. İlk dozda ağrım olmadı ama ikinci dozda ilk iki gün biraz ağrı oldu ama sanki bir yere vurmuş gibi bir ağrıydı
S12e28h46 @Angel161023 25+5 oldum hiç yaptırmadım müsait olduğumda 1 doz yaptırcam daha yaptırmayı düşünmüyorum ☺️ daha önce iş sebebi ile yaptırmıştım çünkü