Merhaba anneler, 36+3 günlük hamileyim. Bugün kontrole gittim bebeğimin eşi(plesantası) yaşlanmış dedi doktor, eğitim araştırmay sevk ettiler. Suyu az deniliyordu araştırma hastanesi de yeterli dedi. Başına böyle birsey gelen var mı? Sizde de böyle durum oldu mu bugün çok kötü birgündü.