Yani kullanışlı bir şey besledikten hemen sonra yatırıyorsunuz içiniz rahat ediyor, ben dönebilene kadar geceleri de onda yatırmıştım çok az kusardı kızım. Babyneste hiç ihtiyaç duymadım, biraz hareketlendiğinde reflü yatağının kenarlarına battaniyeden destek yapıyorduk