_almirasmom Uyuz03 benım kızım 9 aylıkken bende sılık cızgıyle ogrendım ama cokta sılık deıl bı tık daha koyuydu kan vermıstım 1092 cıkmıstı suan kızım 1 yasında bende 19 haftalıgım
Uyuz03 _almirasmom 9 ay yine biraz zaman var benim daha oğlum 3 aylık çok küçük nasıl olcak diye merak ediyorum
Uyuz03 KuzeyinAnnesi10 yurt dışında yaşıyorum çünkü hastanede çok uzak ve bi kan tahlili 1000 tl civarında 😣