Delidolu benimde göbeğim çok geç gitti hala daha duruyor birazı bana da çok dediler hatta kaynanamla görümcem göbeği böyle mi kalacak demişlerdi doktora sanki bir yanlışlık yapıldı zannettiler hala doğurmamış gibi şişti normalde kayınvalidem çok iyi bir insan görümcemin doldurmasıyla öyle dedi heralde hiç unutmuyorum kendileri de şişman zayıfta değiller göbekli halimle onlardan zayıftım insanlar kendi doğum yapmamış gibi boş konuşmayı seviyorlar elbette gidecek o göbek üzülmeyin