Saysa-11 ben lansinoh aldım biberonu emzikte gerek olursa avent düşünüyorum bi de wee babynin alıştırma bardağı var antikolik onu almıştım tutar mı tutmaz mi bilmiyorum benim erken doğum riskim olduğu için hastane iki seçenek sundu içime sinen lansinoh oldu zaten ya avent ya lansinoh alıyolar galşba genelde anneler