momlife10 bana lavman yapmam için hemşire bir şey verdi benim cahilliğim mi bilmiyorum ben beceremedim ve doğum sancım birden geldiğinden hastaneye gitmeden 1 saat önce yemek yemiştim. kaçınılmaz son bir iki defa ıkındıkça afedersiniz olanlar oldu. utandım özür bile diledim ama olur mu falan dediler zaten bi daha görmiycem mantığıyla bebek doğunca unuttum gitti.