Derennn700 benim de 20-21 BAT. Evet şu an bende de var ama biraz yapış yapış benimki.. göğüs hassasiyeti hariç bütün belirtileri yaşıyorum. Bel ağrısı inanılmaz gaz sancısı, kramplar.. adet olacakmışım gibi karın ağrısı. 5 gün kala erken gebelik yaptım silik çıktı bugün yaptım 2 gün kala yani negatif çıktı anlayamıyorum hiç neden böyle oldu