_almirasmom Çok geçmiş olsun inşaAllah iyileşirsiniz bir an evvel, ben de öyleyim cuma kontrolüm var bir haftadır hastayım geçmiyo bi türlü içiyorum nane limon zencefil falan ama tık yok parol da hemen içmek istemedim kendi kendine geçsin istedim mecbur içicem galiba parol