Kızlar ilk 3 aylık dönemde bile ben bu kadar istifra etmedim çok yemiyorum hızlı yemiyorum asla midemi doldurmuyorum çünkü reflü sorunum da var mide yanması ve mide ağrısı sorunum da var o yüzden kendimi biliyorum ve az yiyorum ama inanın yedıklerımın kat kat fazlası çıktı nefessiz kalıyorum ve bu beni çok panik yapıyor başına gelen var mı bu haftalarda normal mi bu istifralar neredeyse her gün, her gün olmazsa iki günde bir muhakkak şiddetli istifra oluyor 🥺🥺