semanur0456 Sehermahsum7321 benim de kzıım ki rahat gecmişti bu gebeliğim de erkek cok mide bulantıları yaşıyorum zayıfladm bişey yiyemiyorum resmen o yüzden sordm😂herkesin farklı olabiliyo demekki🤗
Berivankndmr semanur0456 evet yarıyor ben kusmaktan ölüyordum zerre bişey yemiyordum bu ilacı kullandıktan sonra çok fayda gördüm
Sehermahsum7321 semanur0456 evet normal de kızların gebeliği zor diyorlar ama inanmıyorum Bn oğlum da hamile olduğumu bile bilmedim 12 haftalık hamile idim yeni öğrendim kızım da direk hamile kaldım mide bulantısı yaşadım
semanur0456 Sehermahsum7321 evet herkesin farklı benmde oğlum olcak allah nasip ederse mide bulantısı artı akşam yemekten sonra mide yanması yaşıyorum hiç rahat değilim zayıfladm hiçbişey yiyemiyorum resmen kızımdayken rahattm bu gebelik zor vallahi🥹😂 yıne de elhamdülillah ne diyelim 🥲🤲🏼
Ugurhilal nagidem bol bol temiz hava elinizden geldiği kadar dışarı çıkın doktorunuzla görüşün illa ki bi ilaç verir sık yemek yiyin birde leblebi iyi geliyor
Sehermahsum7321 semanur0456 şükür rabbimize her ili meyveyi tattırdı sonu güzel olsun sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
Esrayalcin 25 haftalığım bulantılarımız hala devam ediyor , prilam kullanıyorum onu içtiğim de bi sıkıntı olmuyor iyiki üretmişler bu ilacı diyorum