Kızlar iyi akşamlar 30+2 günlük hamileyim 27. Haftadan beri düzenli sancıdan dolayı hastanede yatıyorum suanda ilaçla çok fazla çıkmıyo sancım ama bebeğin kalp atışı nst de normalde 140 150 arası çıkıyodu suanda 115 e kadar düşüyo başına gelen varmı çok tedirgin oluyorum normalmi bukadar düşük kalp atışı