Daha ilk aylarımda çatladı göğüslerim sonra karnım öyle çok kilo da almadım karnım da daha yeni çıkıyor . Çatlak yağı daüçüncü ay itibarıyla kullandım aslında. bilmiyorum etki edebilir ama tamamen genetik olduğunu düşünüyorum kaplan izleri anneliğimin izleri olarak onları sevmeye çalışıyorum şu an 😅