mrv012 Hanımefendi keşke okuduğunuzu anlayabilseniz. Önce okuduğunuzu anlamak için bir Türkçe dersi alın. Cevap verdiğim hanımefendi bir ebe ve bir ebe olarak karnındaki pıt pıt atışın ne olduğunu bilmiyor. Eğitimlerini almış olmasına rağmen. Şaka mısınız siz? İroni ne demek biliyor musunuz? Var mı Türkçe eğitiminiz? Ben terslemiyorum bunu algılayabiliyor musunuz? Benim genel olarak konuşma tarzım bu. Ve gerçekleri mantıklı cümleler kurarak, net bir şekilde ifade etmek terslemek olmuyor. Herkes sizin gibi canım cicimli, kelimeleri kısaltarak, yazım şekillerine dikkat etmeyerek konuşmak zorunda değil burada. Siz imla kurallarıyla konuşan birini görünce hemen terslendiğinizi sanıyorsunuz. Aaa ama günaydin uyandırayım imla denilen bir şey var ve buna dikkat ederek konuşmak terslemek değil biliyor musunuz? İnsanlara sen diye hitap etmeyip net cümleler kurmak Terslemek değil kuralların,görgüye uygun olarak konuşmak.Terslemek nedir henüz buradaki hiç bir yorumumda yok. Bu yanımı hiç göstermedim yani henüz. Ayriyeten de siz kimsenin insanlığını da sorgulayıp,yargılayamazsınız. Avukat mısınız hakim mısınız? Hangi mesleği icra ediyorsunuz da burada cümle arasında laf sokmaya çalışarak insanlık yargılıyorsunuz. Bence bir algınızı açın kendinizin, ufkunuzu genişletin. Okuğunuzu anlayamadan da cevap vermeyin. Bence siz kendinizi geliştirin ve başkalarının mesleğiyle burada övünmeyin. İşin içinde olan birinden daha detaylı hiç bir şeyi de bilemezsiniz ayrıca. “Kıdemli hemşire” siz değilsiniz, kardeşiniz. Başkalarından edindiğiniz kulaktan dolma bilgilerle bu konuda eğitimler almış hiç bir insanla da laf yarıştırmaya çalışmayın bence.