ressamanne_ Kızlar gebeliğin başından beri gaz sorunum var zaten ama geçmişti. 22 haftalık oldum son 1 haftadır yemek yedikten sonra karın ağrısı goruldama gaz çıkartma sorunum var neden böyle ya🥹