Nesegull Kızlar nasilsiniz genel olarak ev işleri yapıyor musunuz miğde bulantılarıniz nasıl , iştahınız nasıl, ben şuan 11+1🤰🫶🏻☺️
obirannea Nesegull bende 11 haftalık oldum bugün dip köşe sildim supurdum kendimi çok yorgun hissediyorum çoğu şeyden tiksindim belli başlı şeyleri yiyorum senin nasıl geçiyor 🥰
Gkce27 Nesegull 11+3 pert durumdayım mide bulantısı, yanma, tiksinme, haksızlık, ayakta durunca bel ağrısı ne ararsan var 😀
Ezelaleyna Nesegull bende 11+1 oldum off sizlerin ne güzel sabah bulantı oluyor benim de hep gece oluyor perişan oluyorum akşamları 🙄🙄🙄 benimki ters işte 😂 sürekli uykum var ama 2 buçuk yaşında kızım var o uyursa uyuyorum yemek yapmak istemiyorum tiksiniyorum ya 😂😂 ilk kızımda hiç belirtim yoktu hamile gibi değildim bu farklı geçiyor
Aslanmomy Nesegull merhaba size birşey sormak istiyorum bende daha yeniyim doktor size kan sulandırıcı be progestan başladımı acaba bundan önce bir düşüğüm olmuştu ondanmı başladı acaba merak ediyorum
Nesegull obirannea Bende çok şükür evimi temizleyebiliyorum ama çok ayakta kalınca bel ağrım oluyor dinlene dinlene yapıyorum. Miğde bulantılarım sabah oluyor ama hemen kahvaltı yapıyorum oruç tutamiyorum malesef
Nesegull Ezelaleyna senin 2. Mis kızında küçükmüş biraz zorlanman normal canım inşallah herşeyin kolay geçer zorlanmazsin🥰
Hulyaerol Bende 11 haftalığım çok şükür çok şiddetli mide bulantım yok açken oluyor genelde sizlere bı sorum olacak rahim içinde iğne batması hissi oluyor mu acaba
Nesegull Hulyaerol kasıklarıma ara ara sancı girdi birkaç gün önce iğne batması gibi ama geçti korkmuştum ama birşey olmadı şükür ilk hamileligim ne olsa tedirgin oluyorum 🤭