Bahar11mucize Evettt kızlar bende doğum hikayemi yazmaya karar verdim en ince ayrıntısınına kadar yazıcam 😊 ilk önce ben polikistik overli olarak 1 buçuk senenin sonunda hamile kaldım. Süpriz oldu kızızmız bize. Ben kilolu hamile kaldım hep kilom yüzümden korktum sezeryandan ve korktuğum başıma geldi bebeğim dönmedi ve sezeryan oldum. Ama korktuğum gibi geçmedi çok şükür. Doğuma gelince 😊 hep genel olmak istedim doğumdan bir gün önce anestziyle görüşmek için gittiğimde kalp çarpıntım çıktı ilaç kullandım bir günlük ve anesteziyle birlikde spinal anestezi yaptırmaya karar verdim iyiki diyorum şuan 😊 gece 12 den sonra hiç bişey yemeden sabah doğuma geldim çok hızlı bir şekilde yatışım yapıldı odada hazırlandım sondam takıldım hiç acımadı kızlar bumuydu dedim inannın 😂 sonra birden ameliyata aldırlar apar topar olması iyi oldu ne olduğunu anlmadım 😂 bide ilaç kullandığım için o beni çok sakinleştirmişti çok rahattım 😂 ameliyathanedekiler çok güler yüzle karşoladılar beni benimle hep konultular belden iğnem yapıldı kilom olduğu için bir kaç kere iğneği sokup çıkarmasına rağmen sıfır acı (bu arada 96ile hamile kaldım 111 kiloyla doğuma girdim) bacaklarım uyuşmaya başladı sıcaklık hissediyosunuz anestezi uzmanı hep benimle konuştu ne yaptılarsa anlattı. İlk başta doktorum karnımı cimcirmir hissediyomusunndedi hyr dedim ve amelşyat başladı dokunmalrı hissediyosunuz ama acı yok kızımı çıkardılar karnımda boşluk hissettim kızımı çıkardınız dedim kendim evet dediler kızım ağlamıuodu çünkü uyurken dünyaya geldi 😂 sonra kızımı sildiler getirdiler yanağıma koydular bir kaç tane resim çekindik telefonumu vermiştim hemşireye 😂 sonra kızımı götürdüler bi yarım saaat sonra ben çıktım odaya kızımmordaydı 😊 odada hemen üstümü örttüler üşümiyeyim diye sonra hemşire geldi su ve kahve içmemi söyledi uyuşukluğummyavaş yavaş geçiyordu ama ağrım yokdu uyuşukluğum geçmtimi diye kntrole geldiler 10da odamdaydıysam 1de beni kaldırdılar. Önce hemşireler beni giydirdi çok güzel ilgikendiler ve onlar kaldırdı evet ilk kalkış biraz zor canınız yanıyo ama kalktıkdan sonra yürüdükten sonra rahatlıyosunuz ben yürüyünce hemen sondamı çıkardılar artık wc ye gitmemi istediler her saat başı kalktım yürüdüm yürüdükce açıldım ağrımmolduğunda ağrı kesici yaptırdım rahattımmçok şükür şimdi evimizdeyiz ama kızımı emziremiyoeum sütüm hala yok bu konuda önerileri iniz alırım sağıyorum bir damla zor çıkıyo resmen 😥 benimd doğumum böyle kızlar doğumu yakın olanra yardımcı olue inşllah herkese hayırlı doğumlar 😊
Seyhan34 Bahar11mucize süt gelmesi için bol bol emzir kuru soğan şekerli çay şerbet gibi şeyler aşırı süt yapıyordu bana
Ebrugur2019 Rabbim sağlıkla , huzurla , İmanla büyümesini nasip etsin inş 🤲 vatanımıza milletimize hayırlı bir evlat olsun.İnş kısa bir sürede hemen sütünüz gelir meleğinizi emzirirsiniz bende 35+3 oldum hep dua ediyorum bol bol sütüm olur inş diye 🤲 rabbim yardımcımız olsun
Bahar11mucize Seyhan34 göğsümü hiç turmuyo ucuda yok sağıp ucunu çıkarım veriyorum ağzına bile almıyo napcam bilmiyorum. Silikon uc aldım onuda tutmadı
Minnosaile Hayırlı uğurlu olsun vatana millete ve ailenize 🙂 sütüm yok gelmiyor emmiyor ağzına almıyor vs bunları unut. Sen sütün varmış gibi sürekli ağzına ver , bebek kavradıkça süt kanalların da açılacak. Kafana takarsan süreç uzar gerek yok rahat ol 😘