Kubrademirel Arkadaşlar enfeksiyondan yatiyodum şuan aşırı wcye gidiyorum 4 gündür yatiyodum bugün çıkardılar ama midem bulaniyo istifra edecek gibi ishalim basım dönüyo bunlar belirti mi sizde ne gibi oldu beni bilgilendirin lütfen :(
nursumdem Kubrademirel ben de bugün 37+6 yım doktorumu arayıp sordum mide bulantısı rahim açılmasından olabilir gel bakalım dedi vajinal muayene yaptı ama açılmamış üşütmüş olabilirsin ya da doğuma da hazırlıyor olabilir vücut dedi bir probiyotik verdi ondan kullandım ama henüz bir gelişme yok 9 ay sonra ilk defa hiçbir şey yiyemiyorum