Esraksrt Kizlar son reglin ilk gunku tarihine gore 6 hafta 1 günlük gebeyim hastaneye gitsem bebek görünür mu?
Dayes Esraksrt Canım kese görünür mutlaka ama bebek daha çok küçüktür bende gittim bugün 5 haftalık hamileyim kese göründü ama bebek çok küçük dedi 10 gün sonra çağırdı 😊
Minikcicek Esraksrt benim son tarih 7subat daha bu cumartesi kese gördük. Bebek kücük oldugu için görünmedi . Sizde görürsünüz.
Minupa--03 Esraksrt ilk oğlum 6 haftalikti idrarin varken gel dedi çok küçük olduğu için bulması kolay olsun diye ve gördük kalp atışlarını duyduk elhamdülillah 😇
Esraksrt Minupa--03 simdi geldim doktordan 6+1 dedi kese 1.5 cm ama bebek gorunmedi haftaya gel dedi insallah haftaya görürüz idrarimi da tuttum aslinda ama olmadi
Minikcicek Minupa--03 evett canımm aynıyız seninle 5+5 ❤️ inşallh kalp atışınıda duyarımm duyarız, siz gittiniz mi doktora
gees06 Benim 4+3 de kese gözüktü canım ama kalp atışı için haftaya gidicem 6 haftalık olucaz haftaya gittiğimde
Minupa--03 Minikcicek şuan yurd dışındayım memlekete dönünce gidicem canım amin inşallah sağlıkla vaktinde alırız hepimiz bebislerimizi kucaklarimiza 😇
Minupa--03 Esraksrt kuzum o şimdi küçücük bazılarının görünüyor bazılarının 8. Haftaya kadar görünmüyor inşallah bir daha ki gidişinde görürsün bebişini 😇