Nerm7n evet aynen öyle. Gebelik insanı gerçekten komple etkiliyor. Takıntılı ağlak ve sinirli bi insana dönüştüm. Öfke kontrolümü sağlayamıyorum bazen. Hiç dışarı çıkasm yok kimseyle konşmak istemiyorum 🙄🙄 eski halimi çok özledim. Sanki 10 yıldır hamileyim. Çok şükür az kaldı. Büyük ihtimal sennde stresten