Deletedmom_88 sl_bcx yolculuklarda ara ara yürüyüşler yapmanız gerekiyor. Otobüs yolculuklarında bu mümkün olmuyor malesef, istediğinizde inemiyorsunuz da…
Edaacar-ozkan sl_bcx Uzun süre oturamıyorsunuz 3 saatte 1 15 dk yürüyüşler yapmanız gerekiyor sakıncalı Ve bacaklarınızı uzatmanız gerekir
mavibahar sl_bcx riskli bir gebeliğiniz yoksa olabilitesi var. Ama siz yine de doktorunuza bir sorun. 😊
Deletedmom_88 sl_bcx evet boşu boşuna yormayın kendinizi çok acil bir durum değilse :( ben artık 1 saat bile zor oturuyorum arabada, ayak bileklerim ağrıyor, karnım sıkışmaya başlıyor
sl_bcx Edaacar-ozkan peki su şekilde olur mu ben Kırklarelindeyim burda hava alanı yok burdan Çorlu havalimanına gitsem 1 saat en fazla 1 buçuk saat otobüs ordan uçağa binsem 1 saat falan sürüyor olmaz mı
sl_bcx Zeehraaaa otobüs ile olmaz mı peki ? Arabada istediğiniz gibi yatmissinizdir ama otobüste öyle bir şey olmuyor 😏
Zeehraaaa sl_bcx yatmadım oturdum sürekli ama çok sık mola verdik yürüdüm falan filan. Arabayla yaptım ama 14 saat her türlü riskli. hamilelikte genelde 4 5 saatten sonrası doktor önermiyor.
Tugbacim34 @sl_bcx durumun varsa çift koltuk al canım ayağını uzata uzata gidersin akşam bin sabah inersin birşey olmaz. Akşam uyuyoruz zaten
sl_bcx Tugbacim34 o şekilde bisey olmaz mı canım Burda arkadaşlar yürümen lazım diyor da korktum açıkçası biraz ya
Caglaen Bende o haftalarda 12saatlik uzun yolculuk yapmıştım bir süreden sonra kalça kemiklerim ağrımıştı birazda ödem tutmuştum
Tugbacim34 @sl_bcx kız gece kalkıp bir tek tuvalete gidiyoruz zaten. Onu da otobüsler dört yada beş saatte bir mola veriyor. O zamanlar da iner yürürsün yine de doktoruna sor istersen