Elula Mrblar,bugün doktora gittim 6+3 dedi doktor keseyi ve kalp atışını duyduk şükür ama şimdi kahve leke oldu hafif normal mi acaba
myangelson Elula gebeliğin hiçbir döneminde lekelenme normal değildir hastaneye gidip bakılmalıdır. Düşük önleyici ilaç verilebilir.
Ebruyi Elula eski bir post ama size sormak isterim son regli tarihim 28 nisan kan testim pozitif yani gebeyim şuan reglim 4 gün gecikti 2 gündür lekelenme yasıyorum acaba siz nasıl yasadınız yoğunluğu var mıydı ağrınız var mıydı