Tüp Bebekle hamile kaldım 6 haftalik reglime göre keseyi gördüm bu perşembe kalp atışı için gidicm cumartesi günü açık sulu kahverengi lekelenmem oldu ped taktım takip için bitti gelmedi şimdi fitil koyarken baktım tekrar koyu kahve leke geldi yerleşme kanaması bu şekilde devam edermi kan yok kesinlikle kahverengi damla seklinde