Yadis gazi üniversitesi hastanesini bilmiyorum ama ankara üniversitesi hastanesinde 2 arkadaşım doğum yaptı. Ben de bir kaç kez muayeneye gittim, gebeyim. Arkadaşlarım hiç memnun kalmadı üniversite hastanesi olduğu için normal doğuma 7-8 asistan gelmiş seyirci gibi. Arkadaşımın biri uzun saatler sonunda normal doğum yaptı ve resmen 7-8 kişi beni izleyerek doğum yaptım çok kötü bi tecrübeydi dedi. Diğer arkadaşım uzun saatler sancı çekti açıklığı 9 cm oldu. Takipli olduğu hocası doğuma gelmedi asistanlar da 9cm açıklığı olan kadını bebek yan geliyor doğuramazsın diyerek sezaryene aldılar. Yine onun doğumunda da 6-7 kişilik bi izleyici kitlesi varmış. Benim tecrübem de bi kaç kez kontrol muayenesine gittim dediğim gibi, hiç bir ilgi yok, rahatlatma yok daha bile strese sokuyorlar ve insanı azarlıyorlar. Dün bilkente gittim. Doktor bey o kadar ilgiliydi ki bir sağlık sorunum olmamasına rağmen bir sürü tahlile baktı. Kaç kez girdiğim ultrasonlarda ankara tıp hiç bir fotoğraf vermemişti, dün bilkentteki doktor ben söylemeden talep etmeden verdi. Kibardı ve düzgün konuşuyordu. Bence ilgi, alaka , sabır da doktorlarda olması gereken şeyler. Çünkü onlar bi gebelik sürecine yüzlerce kez şahit olmuş olabilir ama bizlerin çoğunlukla ilk deneyimi