Herkese selam kızlar. Öncelikle Rabbim herkesin gönlüne göre versin. bende 6 aylık bir tüp annesiyim, kavuşmaya gün sayıyoruz🫣 Tedaviyi İstanbul eğitim araştırma hastahanesi tüp bebek merkezinde oldum. Doktorum iğneleri baya bir fazla aldırdı çünkü o sıra zor bulunuyordu ilaçlar. ancak ben 10 kutudan yalnızca 4 kullandım ve 6 kutu Gonal F ( hatta yarım tüp ile 6.5 kutu) kaldı elimde. 2 kutu da cetrotide. bu süreçte olupta devlette tedavi gören hanımlar bana ulaşabilirler. İstanbul Avrupa yakasındayım, ilaçları gerçekten ihtiyacı olan birine hediye etmek isterim. Şimdiden herkesin gönlünce olmasını dilerim. Tedavi süreci ile ilgili sorularınızı da seve seve yanıtlarım 🌺