Bst56 ilk kızımda yaptırdım bunda yaptırmıcam 26sında randevum var normalde 2li testte yapılcaktı en son gitipimde yaptırmak istemesiğimi söyledim sıkıntı olmadığını söyledi hem devet hem özeldeki doktorum down sendromlu olunca aldırmıcaksan yaptırma dedi siz neden korktunuz ki