Merhabalar benim safra kesesi değilde beyin oluşturan loblardan bı tanesinin olması gerektiğinden geniş olcmuslerdi takip edeceğiz dediler ilk gebeliğim olduğundan nolur nolmaz diye özelde tekrar detayliya girdim ve cihazdan kaynaklı veya ölçmeden kaynaklı sapmalar olmuş olabilir demişlerdi isterseniz başka bir doktora daha görünün en azından içiniz rahat eder🙏