Merhaba kızlarr, yaklaşık 7 aydır adet düzensizliği yaşıyordum ve polikistik over sendromu olduğumu öğrendim, 1 sene içinde 10-15 kilo almıştım sanırım onun bünyeme etkisi bu şekilde oldu. Gebelik isteğim var, düzensizlik sebebi ve gebelik isteğini söyleyince doktorum Femara vermişti ve bugün kontrolde Perşembe günü çatlatma iğnesi yapacağız dedi. Aslında korunuyorduk ve bebek için denememiştik, neden acaba direk iğneye yönlendirdi? Pcos yüzünden olduğunu tahmin ediyorum fakat pcos her zaman gebeliğe engel olmayabilir diye yorumlar da okumuştum. Tecrübesi olanlar bilgi verebilirse çok mutlu olurum 😊