Eslem2112 Kızlar bugün geldim anne otelindeyim bebeğim ikidir emziriyorum çok şükür emiyor sıkıntı yok sizce ne zaman taburcu olur
Derinalya35 Benim iki gün üst üste çağırdılar 3.gün taburcu edicez gelebilir misiniz demişlerdi 🙃 Umarım en yakın zamanda kavuşursunuz 💖