ngksu Yeğenim bugün nöbet geçirdi durduk yere çocuk cereahi ve nöroloji emar istedi 1 hafta sonraya bebek haliyle nöbet dedikleri halde anca ramdevu verdiler bunu ümraniye de başka nerde özel klinik tarzı yerde çektirebiliriz bilgisi olan yazabilirmi