yagmurrrra ebruu0505 40 çıkmadan eski fiziğime dönmüştüm 15 gün sonra ziyarete gelenler bile şok oluyordu sen mi doğum yaptın nasıl olur diye eski kotlarımı ve croplarımı giyiyordum yani😀 20 kg almıştım hepsi kendiliğinden gitti şimdi ikizlere hamileyim inşallah yine öyle gider
Moonfaced ebruu0505 doğum sonrası 10 kilo şak diye gitti ama hem emzirip hem çok yediğim için sabit kiloda kaldım yememe dikkat etseydim emzirirken çok güzel kilo verirdim
snowglobe ebruu0505 16 kilo aldım 18 kilo verdim. 48 kilo ile devam ettim hayatıma 😂 2. Gebelik te daha çok kilo alaxak gibiyim
ebruu0505 yagmurrrra bende ilk doğuma 85 le gitmiştim , sonradan doğum kilolarımı vermiştim ama şimdi 100 kilo ile doğuma gidiceğim ve aşırı kilo aldım veremiceğim diye çok korkuyorum
[silindi] yagmurrrra normal doğumdan sonra korseyi ne zaman kullanmaya başladınız.bşr de sürekli takıyor muydunuz
yagmurrrra ebruu0505 onun için bişey diyemem doktorunuza sorun 🙏🏻 Ama 10,15gün sonra başlıyolar diye biliyorum ben normal doğum yapmıştım