Merhabalar ben 2 hafta önce kan verdim sonucum 1.20 çıktı 1 hafta geçince tekrar verdim 133 çıktı hamilelik programına göre 4 haftalık görünüyor hastaneye henüz gitmedim çok erken olduğu için iki hafta sonraya randevu aldım bu ikinci hamileliğim ilkinde 6 haftada kalbi durduğu için kürtaj oldum burada oruç ile ilgili çok fazla şey okudum o yüzden oruca devam ediyorum ama birkaç gündür karnımın sağ ve sol tarafında ara ara ağrılar oluyor ne yapmalıyım hastaneye gitmek istemiyorum çünkü korkuyorum yine ilk hamileliğimdeki şeyleri yaşayacağım diye onda da çok erken gittim sürekli çağırdılar her gittiğimde hep çok kötü şeyler duydum