Perşembe günü 35+4 idim oyle bi kasilma öyle bi sancim vardı ki sanki ishalim de iğne batiyor gibi bi de açıklık çıktı bende 1 saat sonra kanama geldi hemen doktora gittim yatış verdi cumartesiye kadar hastanede serum yedim doktor yalancı sancıdır dedi ben bu yalancı değil hissettiğimi biliyorum dedim gerçekten nst çekti sancılar çıktı yatisa geçti..İnsan kendini az çok bilir imza attım eve geldim çünkü ne öyle bi sancı ne kanama ne de ağrım var 36 +1 im yarına kontrolüm var bakalım ne çıkacak ama bebegin hareketleri var şükür.. solunumu iyi ise korkma canım 🌸