Arkadaşlar bu 2.gebeliğim 28 yaşındayım eşimle ortak kararımız bağlatmamız yönünde rabbim iki evladıma da uzun hayırlı ömürler nasip etsin inşallah kızım 6 yaşında ben 4 aylık gebeyim.. İlki de şimdi ki sezeryan ben hazır ameliyat olurken onu da aradan çıkarmak istiyorum tüpleri bağlatma olayını. Bu konuda fikri bilgisi olan kendisi de bu kararda olan varsa paylaşabilir mi