Kızlar merhaba bizim doğuma daha çok var,ama kiminle konuşsam muhakkak emzirme danışmanlığı al,yoksa emzirmekten soğursun yara olursun ,psikolojin bozulur,cocuk yanlıs emer,falan filan diyor zaten ilk olucağı icin emzirmek bana dusununce acı verici geliyor..😅emziren anneler gerçekten danışmanlığa gerek var mı? Hani insan eskiden annelerimiz danışman mı alıyomuş demiyo da değil içinden.. ama burda emziren annelerin tecrübelerinden faydalanmak isterim🙏🏻