myangelson ben laboquick marka ovulasyon kaset testi aldım kullanıyorum. Bugüne kadar kağıdında hep 2-3 damla yazdığı için 3 damla damlattım. Günlerce silikti bende yumurtlamıyorum sandım. Sonra birgebeningünlüğü nde ebru hanım 6 damla damlatmanız gerekiyor yazdı. Kafam karıştı , bir bilginiz var mı acaba? Testleri de yüklesem yardımcı olur musunuz 🤗