Ebruucar Zeyneptayfun ben 5 yıldır kullanıyorum. Gebeliğimin ilk 3 ayında doktorum nekadar az kullanırsan okadar iyi dedi normalde günde bir almam gerek ama ben haftada iki dayanamazsam 3 alıyodum. 3 aydan sonra daha rahat kullanabileceğimi söyledi ama ben yine 2 günde bir kullanıyorum.
Barlas28 Zeyneptayfun benim alerjik astımım var gebelik boyunca kullandım dogum yaptım halen kullanıyorum gögüs hastalıkları doktorum yazmıştı zararı yık dedi kullanmazsam hapsırık krizlerine giriyorum
_Minik_ Zeyneptayfun gerekli durumlarda kullanıla biliyor. Hatta covid zamanı bile gebelerde semptom hafifletmek için kullanılıyordu. Doktorunuz önerdiyse kullana bilirsiniz. Küçük bebeklere bile kullanıla biliyor yani
Zeyneptayfun sudedemirr Benim de çok fazla kaşıntım var da bana da verdi kullansam mı kullanmasam mı bilemedim de hiç de geçecek gibi de durmuyor bilemedim be yapacağımı.
Ebruucar Zeyneptayfun doktorum hamilelikte verebileceğim en düşük dozlu ilaçlardan biri bu çok kötüysen sabah akşam bile kullanabilirsin dedi. Ama ben dayanabildiğim kadar dayanmaya çalışıyorum. Zaten bi gün içince ertesi güne kadar kesiyo kaşıntıyı o günü de atlatıp bi sonraki gün kullanıyorum. Şükür bi sıkıntı yaşamadım.
sudedemirr Zeyneptayfun vücudunu yağlıyorsan yağlamayı bırak vücut nemlendirici krem aldım ben o iyi geldi bepantholün öneririm dene istersen ve sıcak suyla yıkanma
Zeyneptayfun Ebruucar teşekkür ederim canım benim de geceleri çok artıyor uyku sersemine karnım yara olmaya başladı artık cildiyeye gittim o verdi sonradan korktum ne yapacağımı bilemedim
Zeyneptayfun Barlas28 çocukta falan sıkıntı olmadı değil mi ya benim de çok fazla kaşıntım var doktor verdi bugün kullansam mı kullanmasam mı bilemedim kullanmasam da karnım yara içinde kalacak 😔
Zeyneptayfun sudedemirr bende mustela aldım hiç işe yaramadı sonra zeytin yağı sürdüm iyice kötü oldu cildiyeye gittim bi kaç krem verdi bir de allerset verdi
_Minik_ Zeyneptayfun kardeşim hamileliğin başında ürtiker oldu, yüksek dozda kullandı üstüne prednol bile yaptırdı, çocuk Maşa Allah sağlıklı hiç bir sorun yok. Dediyim gibi allerseti küçük bebeklere bile kullanıyorlar. Doktorunuzu dinleyin
Ebruucar Zeyneptayfun çok zor kaşıntı işi ya dediğin gibi geceleri artıyor özellikle. Ben çok zamandır çekiyorum ama hamilelikte ikiye katladı resmen çok losyonlar alerji ilaçları uyuz tedavisi bile gördüm. Ama geçmedi biraz hafifliyor baştan alıyor. Alerseti mecbur kullanıyorum benden biri oldu artık oda 😄
Zeyneptayfun Ebruucar kesinlikle benim gebelikten önce yoktu 20 25 gündür perişan oldum Allah yardımcımız olsun gebelikte daha zor 😞 ilaç kullanıyorsun vicdan yapıyorsun kullanmıyorsun perişan oluyorsun hayırlısı olsun inşallah Allah şifa versin inşallah hepimize :(