Berfinoztt Kızlar hamile bi bak kişiden aynı şeyleri duydum mide bulantısı için kullanılan bu ilaç bebeğe zararlı oluyormuş kullanan var mı sizler ne düşünüyorsunuz
melike81_ Berfinoztt zararlı olsa doktor niye yazsın ben 2 tane içiyordum yatmadan önce 20. Haftaya kadar onu içmediğim zaman günüm gün değildi
1palyaco Berfinoztt kullanıyordum bıraktım henüz doğum yapmadım ama 7.ayına kadar kullanan arkadaşımın 11aylık sağlıklı bir bebeği var .
tugceck Berfinoztt bende her akşam iki tane birden içiyorum dr verdi zararlı olsa önermez zaten hamilelerin bulantı sorunu için üretilen bir ilaç ona görede yan etki dozunu ayarlamışlardır bence
DenizSs-5 Benim 2. Ayımdan itibaren mide bulantım var halada devam ediyor kullanıyorum 6. Ayı geçtik prilam kullanıyorum içmezsem çok bulantım oluyor
Zumry66 DenizSs-5 bende kullanıyorum ama şuan korktum gibi bebeğe zararı oluyrsa olmuyor demişti benim doktorum ama benimde çok midem bulanıyor faydasını da görmüyorum çok kötüyüm
Deletedmom_88 Berfinoztt 6 ay kullandım, sabah 1 akşam 1. Hamileler için üretilmiş bir ilaç sayılır zaten, ben bir zararını görmedim
mavisevdamm_m Berfinoztt ilk gebeligimde de şimdi de kullanıyorum asıl kullanmadığım zaman zarar içim dışıma çıkıyor zararlı olsa doktorlar vermez icin rahat olsun
Ozlmcnn6 Berfinoztt en iyisini doktor bilir canm önerirse içebilirsin Ben 7.5 aydır kullanıyorum şükür hersey yolunda
Enfal_06 Berfinoztt ne zararı var ki doktorum hiç bir zararı olmadığını söyledi hep kullanıyorum doğuma kadar kullananlar bile var dedi bana kullanmasan daha kötü için dışına çıkar kusmaktan sıvı kaybi yaşarsın kusmaktan
Asli_uyar Mide bulantısı ilaçları arasında prillam en masumuymuş zofran zofer mepamid asıl bunların yan etkileri daha belirgin maalesef. Tabi mecbur kalınca bunlar da kullanılıyor ve bebeğe de bir şey olmuyor. İçinizi ferah tutun.
Berfinoztt Bende emin olamadım bende içmeyince daha kötü oluyorum ve doktor bana günde 4 tane içmemi söyledi ama bazen yetersiz kalıyor mide bulantılarım hiç azalmıyor zararının da ne olduğunu bilmiyorum söylentiler var sadece