Ceoki Kızle bugün muayeneye gittim de 15+1 im doktorum 17+1 olarak 2 hafta önden gidiyor dedi korkmalı mıyım başına gelen var mı ?
biranne__ Ceoki az önce araştırdım bunu bir yada iki haftalık önden gitmeler normalmiş canım 3 hafta öncen giderse endişe etmek gerekiyormuş hem doktorun söylerdi kötş olsaydı zaten
Ceoki @biranne__ ailede şeker var mı falan dedi haftaya şekerine baktır haber et dedi ama öyle sorunca gebelik şekerinden de korktum açıkcası 😥
biranne__ Ceoki hm bi baktırırsın bişi yoktır heralde ya kiloya baglıymış bu hafta ilerlemesi kilosu kaç biliyor musunuz
Ceoki @biranne__ tahmini 187 gr falan yazıyor ultrason da ama bu 17. Hafta da böyle oluyormuş normalde zaten, kilosu da önden gidiyor yani