12+4günlük hamileyim gece saat 2gibi kan geldi. Adet kanaması kadar çok değil ama ped koyacak kadarda fazla. Hemen doktorumu aradık hastaneye gittik ultrasonla baktık hiçbir sorun gözükmüyordu. Kalbi atıyordu ve kan birikintisi yoktu ultrasonda herşey yolundaydı. Kanaman artarsa gel dedi. Kanamam durdu. Ama neden oldu anlayamadık bilen yaşayan varmı aynı durumu?