Ne zaman gelecek nasıl olacak derken bugün genel muayene için yakındaki devlet hastanesine gittim. Kendi dr bi saat uzaklıkta olduğundan arada devlete de takipliydim. Hiç sancım ağrım olmamıştı arada kasılıyordu sadece. İlk defa nst de sancı çıktı üç tane.
dr doğumhanede açıklığına baksınlar diyip acil e yönlendirdi. Ebe bir parmak açıklığın var vajina girişi yumuşamış baş durumu iyi dedi. Kendi dr attım hemen yarın sabah erkenden gel yatıralım seni dedi. Yarın nasipse doğuruyorum içimde heyecan korku her şey bir arada
40+5 olunca bugün çok üzgündüm kendiliğinden gelmeyecek sezaryen olacağım diye korkuyordum ama inşallah gelecek yavrum yarına. Allah bekleyen herkesi kolaylıkla zamanında kavuştursun inşallah 🥰🥹 duanızı beklerim